Gjør en SUPERDEAL på brukte bobiler i november - se utvalg

Kontakt Namsen Auto Grong

Svein-Roger-Nordbakk.png
Svein Roger Nordbakk
Daglig leder 
Erik-Soerkilfla-.png
Erik Sørkilflå
Salgsleder 
Geir-Arne-Opdahl.png
Geir Arne Opdahl
Selger 
Jo-Morten-Grande.png
Jo Morten Grande
Selger 
Rune-Hanssen.png
Rune Hanssen
Selger 
Sigrid-Hongseth.png
Sigrid Hongseth
Selger og butikksjef 
Jonny-Kaldal.png
Jonny Kaldal
Takstmann 

Kontakt Namsen Auto Trondheim

Katlyn-Ernitz.jpg
Ketlyn Ernits
Administrasjon/ Butikksjef  
Fredric-Roevik.jpg
Fredric Røvik
Delelager 
Ole-Morten-Lien.jpg
Ole Morten Lien
Delelager ansvarlig 
Bjarne-Knutsen_03.jpg
Bjarne Knutsen
Salg 
Dag-Erik-Ysland_.jpg
Dag Erik Ysland
Salgsleder 
Christoffer-Brandvik.jpg
Christoffer Brandvik
Selger 
Kim Berge
Serviceleder 

Belønner lokalt engasjement:

Fire fikk 120.000 kroner

I vår arrangerte bil- og caravanforhandleren Namsen Auto en sponsorkonkurranse, hvor totalt 120.000 kroner skulle deles ut til lokale aktører som bidrar positivt i lokalmiljøet. Forhandleren fikk over 70 ulike søknader og valgte til slutt fire heldige vinnere.

– Alle aktiviteter som bidrar til å gjøre livet morsomt og meningsfullt synes vi fortjener støtte. Derfor valgte vi å arrangere en sponsorkonkurranse hvor vi delte ut midler til ulike lag og foreninger som gjør en innsats for lokalsamfunnet vårt, forteller Vibeke Roaldsvik Urstad hos Namsen Auto.

Sponsormidlene på hele 120.000 kroner ble fordelt til fire ulike aktører. Kolvereid IL sin skigruppe fikk 30.000 kroner, Høylandet IL fikk 20.000 kroner, LHL Namsos fikk 30.000 kroner og Grong Jakt- og Fiskeforening fikk 40.000 kroner. – Vi i Namsen Auto ønsker å bidra med beløp som faktisk kan realisere konkrete tiltak, påpeker Urstad.  
Sponsoransvarlig Vibeke Roaldsvik Urstad sammen med LHLs representant Jan Arve Homstad. Foto: Jens Lyngstad.
Kjemperespons
– Sponsorkonkurransen var noe vi begynte med i 2016, da det stadig kom forespørsler om sponsing fra ulike hold. For å gi flere aktører en mulighet til å søke om midler annonserte vi i lokalavisa vår og fikk kjemperespons, forteller Urstad. – I år hadde vi over 70 ulike søkere og dette er uten tvil noe vi kommer til å fortsette med. 
 
Ny konkurranse i 2018
– Vinnerne av årets konkurranse ble valgt ut av en forhåndsbestemt gruppe, som bestod av fem ansatte her hos Namsen Auto. Vi var bevisste på å velge vinnere som dekket et stort geografisk område. Men hvordan søknaden eventuelt traff oss følelsesmessig var også utslagsgivende, forklarer hun. Urstad forteller at Namsen Auto kommer til å gjennomføre en ny sponsorkonkurranse i 2018 og oppfordrer lokale, engasjerte og positive aktører til å søke om midler når konkurransen blir lansert.
Aktuelt

Bestill verkstedtime og deler